Milaasss benim ilk hamileliğimde 4.ayımdan itibaren sütüm gelmeye başladı hiç kesilmedi ama malesef oğlum 6 ay emdi ona rağmen 1,5 sene emzirmediğim halde sütüm gelmeye devam etti yaklaşık 3,5 ay önce kesilmişti suan ikinci bebeğime hamileyim 10+2 haftalık 8.haftadan beri tekrardan sütüm gelmeye başladı bi kaç damla halinde anneminde hamileyken hep sütü gelirmiş biraz da ırsi oluyor sanırım