Smyra_1609 Kızlar 37+4 teyiz bir anda bi akıntı boşaldı doğumun çok yakın olduğu belirtisi falan mı sizce 2 hafta önce sancılarımda durdurulmuştu perşembe günü nstde 50de çıkmıştı sancılar
Yenianne7 Smyra_1609 Bence doktora görünün. O haftalarda suyum azalmış doktorum sızıntı filan hissetmedin mi dedi bende yok dedim zaten normalde de akıntım oluyor diye. Suyunuz gelmiş olabilir tedbir amaçlı gösterin 🌸
Smyra_1609 inci_6007 kıvamı koyuydu ama rengi sarımtıraktı canım ilk gebeliğim o yüzden bilmiyorum su gelişini
inci_6007 Smyra_1609 yok kuzum enfeksiyon olmussundur yada normal akintidir artık rahmin çok büyük dolayısıyla daha çok kir atıyor.doguma yakın yüzde 98 inde ishal ve karnının aşağı düşmesi hisssi oluyo