Aryayy8 bunu bı kaç kişiye daha söyledim ama benim yaşadığımı yaşamayın diye söylüyorum 19+2 haftalikken detayliya girdim . Evet herşeyi belliydi gelişmişti ama doktor çenesini olctugunde çenesi geride olduğunu genetik bır hastalık olabileceğini ama aynı zamanda bu haftalarda geçici şeyler olabilicegini söyledi . Bı ay sonra tekrar çağırdı . 23+2 de tekrar gittim ve çenesi gayet normal çok şükür . Ama o bir ay süreç benim için bir yıl gibi geçti. Sürekli acaba çocuğum hasta mı diye düşünüp durdum . Siz benim gibi olmayın boş boşuna strese girmeyin diye bence en mantıklısı 22 hafta . Ha herkeste mı aynı şey olur yok bazilarinda hiç bişey çıkmıyor . Ama bazen de o haftalarda gecici şeyler olabiliyor