Lohusalığım yarın yani pazar günü bitiyor 40 günümüzü dolduruyoruz ama benim hâlâ kanamam bitmedi aynı şekilde devam ediyor yarından itibaren abdestlenip ibadetlerime devam edicekmişim onda bir problem yok ama kanamanın devam etmesi normal mi o kafamı karıştırdı başına gelen var mı?