Kymetnur 3 yıllık evliyim pcoluyum. Bu ay letuyla 2 yumurtam büyüdü biri 20mm diğeri 17,5 mm olmuş. Bugün çatlatma iğnesi vurdum. 6. Tedavim. 2 tane negatif aşılamam var. Bana dua eder misiniz. Rabbimin izniyle ben de o çift çizgiyi görürüm inşallah ❤️🥰🤲🏻
Kymetnur tatlibebegim_ ah evet canım postlarını görüyorum sürekli. Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin. 🤲🏻❤️❤️ Doktor bana aşılama önermedi bu sefer. İstemiyordum da zaten. Ben de o güzel çizgiyi görürüm inşallah testte 😍😍
tatlibebegim_ Kymetnur inşallah canım amin teşekkür ederim❤️🙏🏻2 ve 3 de tutma oranı daha fazlaymış keşke 3.de deneseydin belki mucizen orda nasip olcaktı ama hayırlısı böyleymiş diyelim 😊
Kymetnur tatlibebegim_ Pcodan başka bir sorun olmayınca gereksiz gördü canım. Zaten artık tüp bebek hakkım da oluştu araştırma hastanelerinde. Bunda da tutmazsa tüp bebek tedavisine başlayacağım sanırım