Anne95 geçen hafta benim bademciklerimin üzeri beyaz olmuştu yutkunamiyordum,asiri halsizlikte yaptı.Dra gittim Largopen antibiyotik ve Ketober gargara birde Minoset verdi.Ben kadın doğum doktoruma gidip danıştım gebelikte kullanıldığını ve güvenle icmemi söyledi.Aksi takdirde enfeksiyon ilerlerse bebege daha çok zararı dokunur hastaneye yatarsın dedi.Ben 1haftada iyileştim boğazım çok kötüydü ama.Bazen ilac kullanmak gerekiyor.Sizin durumunuzu bilmiyorum tabikide geçmiş olsun çok.