mminiginannesi10 Aslhna bende orda doğum yapacağım insallah. Güzel temiz bir hastaneye benziyor bakalım 🙏🏼
Aslhna mminiginannesi10 yenidoğan fln bazı şikayetler olmuş nette o yüzden biraz tedirgin oldum açıkçası ne zaman yapacaksınız