Kizlar 7. Haftanın sonlarındayim. Ağzımda bir tatsızlık böyle hiç yemek yememişim gibi ağız kokusu tükürük fazlalığı hazımsızlık yaşıyorum ama sürekli midemi bastırmak için de birşeyler atıştirmak istiyorum. Bu ne böyle başına gelip bir çözüm bulan var mii özellikle tükürük olayı beni zorluyor 😮💨 dengesiz beslenmiyorum ama balık kraker yoldaşım oldu:( midesini bulandirdigim varsa kusura bakmasın 🥴