Kızlar merhaba 28+6 dayız şu son bir kaç gündür yoğun bir şekilde mide ağrısı ve yanması yaşıyorum gece uykumdan uyandırıyor resmen benim oğlan özellikle ben uyurken çok fazla hareketleniyor doğum pozisyonunada geçmiş artık yeri daraldığı için mideye baskımı yapıyor bilmiyorum ama dün artık ağlayacak dereceye geldim uykumun içinde kusucakmış gibi hissediyorum ilk 3 ay da zaten beter bir şekilde kusmadan dolayı pek kilo almadım 85 ile hamile kaldım 79 a düştüm daha sonra biraz toparlayınca tekrar 85 kiloya geri çıktım kilom hala sabit bebeğimde hiç bir sorun yok kiloyu alıyormuş 1.300 gram şuanda ama o ilk 3 ay yüzünden kusmaktan aşırı korkuyorum tiksinmeye başladım yine herşeyden önerileriniz varmı nasıl geçer bu doktoruma söyledim mide yanması için ilaç yazdı ama ilaç kullanmakda istemiyorum pek