gamzecgr Bebegimm_54_03 13.haftaya kadar 1i çok şiddetli 3 kanama geçirdim çok şükür bin şükür atlattık 20 haftalık olduk şimdilik sıkıntımız yok
Mahirissmoms Bircan-2 bende 7.de başlamıştı oğlumda biç olmamıştı bunda biranda aşırı kanamam olmustu ağzım kulaklarıma vardı🤨
Mahirissmoms Bircan-2 benimde öyle olmustu o kadar kötü olmustum ki anlatamam bir oğlum var onda hiç bi damla olmamıştı bunda aşırı kanamam oldu şok geçirdim resmen
Mahirissmoms Nili4321 daha belli değil cnm😁 Ama benimde oğlumda hiç yoktu bunda oldu bakalım 😘 Sağlıklı olsunda kız erkek farketmiyor
Mahirissmoms Nili4321 sizin ilk gebelik mi ne kadar sürdü kanamanız leke şeklinde miydi adet şeklinde mi
Nili4321 Mahirissmoms 2. Gebelik diğer gebeliğim sorunluydu kürtaj yapıldı lekelenme oldu 14. Haftaya kadar
Eslemre Dün lekelenme yaşadım 🥺devamı gelmedi çok şükür kalp atışını duydum bebişimi gördüm çok şükür umarim devamı gelmez lekelenmenin
_06ogretmenanne Bende 13. haftamda bi kanama süreci geçirdim iki gün hastanede yatışım oldu şu an bebişimde bende iyiyiz çok şükür🙏🏻🙏🏻