6+4 de kalp atışı duymaya gittik ancak duyulmadı vajinal olarak da baktı doktorum ama yine duyulmadı embriyo oluşmamış dedi. Erken baktığımız için de göremiyoruz belki ama belki de boş gebeliktir dedi 1 hafta bekleyeceğiz dedi başına böyle birşey gelen var mı