Benimde detaylı ultrason haftasında sınırda çıkmıştı. Şimdi 30. Haftaya giryorum. En son doktor normal dedi. Şekeri ve karbonhidratı kesin. Bir de eğer şeker testi yaptırmadıysanız yaptırın demişti doktorum. Hakikaten de bende sınırın biraz üzerinde çıkmıştı