Zelis55 Merhaba arkadaşlar benim adetim 4 gün gecikti normalde adetime yakın göğüs ağrısı çok çekerdim ama şuan öyle birşey olmuyor üç yıldır evliyim ilk defa adetim gecikti birde adet sancısı gibi ağrı çekiyorum acaba hamile miyim
sevaldqn1 Zelis55 bizim bilme şansımız sıfırr canım bilemeyiz onun yerine test yapmanı tavsiye ederim 🙂
ressamanne_ Zelis55 yani çok merak ediyor insan sende ediyorsun belli biz bilemeyiz en iyi test yapman
ldmzki ressamanne_ benim bugün 14 gün çatlamamdan sonra testim negatif çıktı pozitife dönme ihtimali var mı? Bilginiz var mı
ressamanne_ ldmzki her şey olabilir ya inanın bende bilmiyorum net konuşmak kesinlikle doğru değil herkesin farklı bence 💜
ldmzki ressamanne_ çok moralim bozuldu vallahi normalde 22sinde adet tarihim ama geç yumurtam çatladı bugün adet olurum diye bekledim 14. Gün çatlamanın üzerinden geçen süre ama negatif
ressamanne_ ldmzki benim geçen ay testim pozitif çıktı kan negatif yani her şey oluyor🤷🏻♀️ sonra regl oldum oda 3 gün sürdü enteresan yani