Sezenatakan Merhaba kızlar gebelikte karpal tünel sendromu yaşayan var mı resmen kabus oldu bana ellerim uyuşuyor ve ağrı oluyor bugün doktora gittim ve bana ameliyat dedi lokal anestezi ile yapılıyormuş hamile olmam engel değilmiş var mı aranızda benim gibi olan
MASALMYRA Sezenatakan youtubedan sinir sikismasi karpal tunnel yazip cikan videodaki egzersizleri yapin benim de oyleydi bayagi hafiflettim yapa yapa...gecmis olsun
Ummsuheyb Benim de ellerim de uyusma oldu, geceleri uyuyamıyordum hatta ve uyusmadan bi zaman sonra bileklerime ağrılar vurmaya basladı daha sonra kollarıma epey bi cektim doktora gittigimde bana böyle birsey demedi vitamin verdi sadece 1 ay yasadım bunu suanda son ayındayım hamileliğimin cok hafif uyusma var cok şükür. Malesef o zaman da yaptıgım hiç birsey çağre olmuyordu. umarım sizde biran evvel atlatırsınız.