Cansucansu123 Kızlar bir hafta sonraya gün verdi doktor ama öncesinde tahlil yapılıyormuş ya. Aç mı gitmem gerekiyor
4567788 Cansucansu123 bana doğuma gelmeden gece 12 den itibaren bişi yiyip içme dedi tahlil yapılacak diye
Gizemnur20 Cansucansu123 aaa gelemediği için mi sezeryan isteğe göre mi çünkü isteğe göre 40 haftayı bekletmiyorlar