sekerparemm Kızlar ben dün doktora gittim 18+4 tü 18+1 çıktı 220 gram sizce küçük mü biraz bana az geldi sizin kaçtı bu zamanlarda
2prenses_masal-oyku sekerparemm bende 20. Haftam bitti geçenlerde gittiğimde 294 gr demişti dr valla bende bilmiyorum normalmi dr bişey demedi ama
ElifKarata sekerparemm 16+0 da gttm boyunu bilmiyorum kilosu 200 gramdi doktor 18 haftayla uyumlu dedi bence haftanzla uyumlu
M-Y2020 sekerparemm bu bebekten bebeğe bünyeden bünyeye değişir oğlum iri bir bebekti 19 . Haftada 520 gramdi suan kızım olacak 21. Haftada 520 gram 27 cm idi banada az gibi geldi oğlum böyleydi dedim oda normal olduğunu söyledi
Birminikannesi1 Yareeen bende tam 16 haftalıkken gitmiştim 135 gram dedi doktor iyi mi diye sordum normal demişti haftasına göre
Nili4321 Merhaba ben dün gittim 18+2 de boyu 18 cm civarı kilosu da 250 gr dedi normal bence sizin de
sekerparemm Sevdaltun boyu kaç cm çıktı hatirliyormusun bana da normal gibi geldi sonra düşük geldi bu hamilelik psikolijisi çok kötü bisey ya herseyi takıyorsun 🥺
gamzecgr sekerparemm evet ☺️ zaten ortalama 200-290 Gr oluyormuş o hafta normal sizin ki de bı de genetikte etkiliyor siz de minyonsaniz
sekerparemm gamzecgr çok minyom değilim ama önümüzdeki hafta cuma tekrar kontrole gidicem bakalım o zaman gelişimi nasil olcak🙈
Yareeen @" Birminikannesi1 yakın çıkmış bebeklerimiz :) umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız. 12. Haftada gittiğimde gelişimi 1 hafta önden gidiyordu sanırım ara sıra büyümeleri hızlanabiliyor 🦋💖