Derara Merhaba kızlar bir aydır kullanıyorum ama sabah öğlen akşam hep uyku modundayım. Prilam dışı başka bir ilaç var mı ki😏
mervemurat16 Derara ben gece 2 tane alıyordum aşırı uyku yapıyor diye bıraktım başkada birşey kullanmadım kusa kusa zamanla azaldı 16.haftadayım arada sabahları kusuyorum o kadar
KahveliBiAnne Derara uyku halsizlik dayak yemiş gibi ağrı sızı ilacı bırakında anladim neden güçsüz devamlı uykulu olduğumu sebebi buymuş aman aman kusarim daha iyi o neydi yaa devamlı uyu kolum Kalkmıyor su kolim
Aysenrr35 Derara gunde kac tane içiyorsunuz beni tane içiyorum gun içinde sari leblebi tuzlu kraker fln nyiyorum cok içtiğiniz içinde olabilir
MirsT Bende de yapıyor 7. Aya girdik hala içiyorum doktor biraz bırakmayı dene dedi ama korkuyorum sizde durumlar nasıl
symag MirsT önce mide bulantısı, sonra tiroid falan çıktı. Stresli son haftalar olunca zorlukları çoğaldı hava sıcak . Hayırlısı
Reyreyli Bence uyku yapıyor kesinlikle. Ama ilk 3 aylık dönemde zaten halsiz ve uykulu hissediyor insan kendini. Benim tespitim öyle yani. Çünkü ilacı 4-5 gün önde bıraktım ama uyku hali hala biraz var bende.