Bilgesadrettin şiddetli olmadığı sürece kaşık agrısı normal bende ilk haftalarımda kasık agrıları ara ara hafif hafif hafif yaşardım. Sabah bulantılarım vardı 16. Haftadayız hala var 😏😊 iştahım ilk zamanlarda da kapalıydı hala kapalı 😅
İnşallah bulantı ve iştahsızlık uzun sürmez canım 💜 Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin