Bende 34 deyim 2 haftadır bende de sertleşme var toplanıyor bir yere sürekli vajinaya baskı zaten baş gelisli 24. Haftadan beri..
İlki sezeryan buda öyle olacak çok aldırış etmedim ben normal diye düşünüyorum gerçi ilk gebeligim gibi suan hersey temizlik vs de yaptım evde ağrılarım.ondan olmuştur diye de düşündüm açıkçası