Efegz Kızlar selam şimdide bel ağrım var. 13+2 deyim belim ağrıyor sadece regl olacak gibi. Sizde de oldumu bu aylarda
Esrafatih01 Efegz kanama.yoksa.korkmayin yerleşme ağrısı olabiliyor veya adet döneminize.denk gelen agrilardir
Mahirissmoms Efegz yok normal cnm ya 2.gebeliğinde öyleydi normal dedi doktor kasıklarrr ağrıması bebek büyüyor sonuçta
Sehseh Ben 12 haftalık oldum iki haftadır falan var aşağısına doğru popodaki kemiğe kadar bir batma oluyor ama normaldir diye düşünüyorum
Efegz Sehseh aynı bende de oldu ama bu hafta çok rahatsız edici ve asla geçmiyor çalıştığım için yatamıyorum da