Kızlar merhaba mide ağrılarım inanılmaz arttı midemde kızarıklık vardı zaten maalox içerdim geçerdi hamilelikle birlikte bi damla sarımsak acı ve ya kızarmış bişey yesem uykudan uyandıracak derecede acı çekiyorum maaloxda fayda etmiyor artık omiprazol içtim oda banaçlsın demedi gebelikte çok ilaç içmekte istemiyorum. Rennie ilacı varmış o çox sağlıklı diye duydum sizler ne önerirsiniz? Doktorumla danışdım maalox omiprozola okey verdi ama internette olmazsa daha iyi yazıyo şimdi ben napim?