Hatice_70 Kızlar üçlü tarama testi nasıl oluyor? nasıl bakılıyor? 16+2′yim 18. Haftama girdiğimde yaptıracağım Sizler yaptırdınız mı
Arzuanne Hatice_70 bende olmadım yanlış çıkıyor detaylıyı beklemek daha iyi dediler ama şuan üçlü için kaynanamlar sıkıştırıyor öyle şey mi olur git sen diye
Hatice_70 Arzuanne bana da öyle denildi doktor yok öyle bişey fln dedi allah korusun bir şey çıksa da bebeğimi aldirmazdim
smnbr Üçlü test zorunlu mu kızlar,? Benim aldığım paketin içeriğinde üçlü tarama yok sanırım. İkili tarama vardı, onu yaptırdım, onun da sonuçları şükür sıkıntısız geldi. Şimdi tekrar üçlü test yaptırmak zorunda mıyım
Hatice_70 smnbr ben zorunlu değil diye biliyorum ama detayli inceliyorlarmis galiba öneriyorlar 16_18 hafta arası oluyor