zeynepnilda12 benim gece sabaha kadar sancım olmuştu 8.9 dk arayla
Sabah oldugunda artık sancıda gitti suda kesildi
Ama yinede gittik doktora
Suyum gelmiş , 4 parmakta açılma vardı
Normal dogum kabul etmedim , bir gün hastanede yattım ertesi istegimle sezeryan
Sen kontrol et , suyun gelmeye devam ederse git hastaneye
Bebegin suyu biter haberin olmaz Allah korusun