Kevser5552 ben bir doktor anne denk gelmiştim instagramdan 5 takım almış altına 6 alt 6 üst almış 3 güne bir makina çalıştırıyorum demiş😃
Zarf şeklinde tulum
Beli yükselen alt
Fermuarlı tulumları önermişti
Benim ilk gebeliğim çok bilgili değilim
Etrafımdaki hamileler kış bebesi o yüzden al zıbın özellikle çok al demişlerdi bende yeni başladım almaya😃
1 tane 5 li hastane çıkışı-1 tane penye battaniye set aldım
1-2 ay zıbın aldım 6 tane beyaz (3 ipli -3 sıfır kol)
1-3 ay penye hırka aldım
1-3 ay tulum aldım ayaklı çıtçıtlı
2-4 ay 1 tane (zıbın-alt-şapka set)
2-4 ay 5 li zıbın ve alt aldım (zıbın zarf ve alt beli yüksek)
4-6 ay 3 lü zıbın ve alt aldım (zıbın zarf ve alt beli yüksek ve ayaklı)
4-6 ay birde ayaklı femuarlı tulum aldım