Sevgi2023 Kizlae ben adet olmuyorum emzirdim icin,hamilelik planliyoruz ve test yaptim kac defa silik cizgi cikiyor her defasinda ama koyasmiyor sizce hamilelikmi??basina gelen oldumu??Şimdilik doktor gidemiyorym
Sevgi2023 Sibelsamet_64 😕yurt dişinda yaşiyorum pasportda falan sıkıntı var 10-15gun duzelir o yuzden gidemiyorim şimdilik