Arven62 kaybettim bebeğimi. Can hastanesindeydi o zaman önce kürtaj sonra miyom ameliyatımı irfan bey yaptı. Miyom ameliyatımda spinal anesteziyi belimdeki fıtığa yaptıkları için anestezi uyuşturmadı vücudumu ve tüm ameliyati her şeyi acıyı hissettim, üzerine sol bacağımda bu anestezi hatasından his kaybı oldu. Çok ağrılı, acılı süreçti. İrfan bey bizim hatamız değil dedi, can hastanesi epikriz raporumu vermedi şikayet edeceğim diye. Berbat günlerdi. Üzerinden 2 yıl geçti hala sol ayağımı hissetmiyorum ama çok şükür tekrar hamileyim 🧿 ve Cemil Bey ile devam ediyorum. Biraz uzun oldu ama 🙈