Mrb kızlar yarın 31. Haftaya geçiş yapıcam çok sıkıntılı gebelik geçiriyorum hemorid den daha önce ameliyat oldğum için tekrar nüksetti 2 gündür makat tan kanamam oluyor kaç defa gittim cerraha beslenmene dikkat et deyip krem falan yazdı korkulacak birşey yok dedi ama ben korkuyorum sorum şu siz doğum için hangi doktoru tavsiye edersiniz devlet takipliyim şuan da devlette ki doktorlar normal doğum yapabilirsin diyor ama ben şimdiden hemorid sıkıntısı okadar çekiyor ken normal doğumdan sonra nasıl olur diye çok korkuyorum iyi bir doktor a görünmek istiyorum lütfen gidip memnun kaldınız doktor ve hastaneleri yazarmısınız.