Suleclk ödem yapar canım normal, ayaklarını i altına yastık koyarak uzatmaya çalış, yemekleri çok fazla tuzlu yeme çekirdek vs tuzsuz da yeme. Bir de ben yürüyüş yapınca iniyor ödemim evde iş yapsam veya evden çıkmadan günlerce inmiyor yürüyüş yapıp eve gelip altına yastık koyarak uzatınca geçiyor, elim için de elimi açma kapama hareketi yapınca geçiyor ödem ama ertesi sabah gene aynı tabii 🤷