Prenseslerinannesiiii Momysumy o kadar beklemezler canım 42 ye kadar mecbur diyorlar. Benim ilk kız 40+5 de geldi. Kendi sancım ile doğurdum. Eğer gelmeseydi 41 . Haftada suni sancı takılacaktı. 42 den sonra kakasını yiyormuş diye biliyorum. 40 dan sonra aynı risk var ama 42 den sonra daha tehlikeli falan diyorlardı ne kadar doğru bilmiyorum. Sen kaçıncı haftadasın ki canım. ?
Momysumy Prenseslerinannesiiii bizde 42 ye dogru gidiyoruz kendi doktorumda randrvu yok acilden giris yapmak istedm dün almadilar gündüz almayince gece yarısı bi daha denedik yine almadı bir sikayetin yok bebeğin hareketlerini hissediyorsan hic birseyin yoktur haftasonu da girdi sikayetsiz bakmazlar pazartesi yi bekliceksiniz dedi . Ilk im de tam 41. Haftada doğmuştu
Zeyneb_mihrap76 41+3 te doğum yaptım devlet hastahanesi takipliydim ben özele gidip artık doğurmak istemiyorum demeseydim devlet hastahanesi 3 gün daha bekletecekti nerdeyse 42yi bulacaktı
ChemistrySK Ayy o kadar bekletiyolar mi yahu, benim.bir arkadasim devlet takipliydi yoğun diye almadilar 41 li haftalardaydi sanirim, ozele geldi dogurdu ama bebek kakasini yapmisti bi sure tedavi gordu ,42+1 i ilk kez duydum
Momysumy ChemistrySK almanyada genrlde +14 gun bekleniyor sıkı takiple brn sorun yaşamadım ama bence tarih de hesaplama ile ilgili sıkıntı var bastan beri 3 5 gun oynuyordu en son 1 2 hafta arasi geri den geliyir dedi belki de asil hesaba göre 41+1 de oldu :) Acilden giris yapmak isteyip baktirmak istedigim de kadina 42 ye dogru gidiyorum cok gerildim bakılsın istiyorum dedim bana nedrn geldin sikayetin yoksa almazlar seni acillik durumun yok icini ferah tut hareketlerini takip et ve panik yapma bu kadar gelisimini tamamliyordur dedi
ChemistrySK Momysumy masalalh ne kadar rahatlrz oralarda sezeryane yonlendirme gercekden gerekmedikce olmadığı için bu rahatlik belkide dogali bu, bizim burda istege bagli diye bi tabir bile var çünkü korkutuluyoruz malesef, cok kisi taniyorum ilk dogumunda istege bagli sezeryan olan
Momysumy ChemistrySK almanyada doğup büyüdüm ama Türkiye deyim bende şuan.. ilkinde cok korkuttular beni de oyle boyle değil.. ve hic birseyi yok bugun 4 yasinda.. o yizden bunda kendimi korkutmicama söz verip bekledim