miniskesi aralıkta doğum yapmış bi anneyim. Evinin sıcaklığı nasıl? Benim evim çok sıcaktı, bebeğim erkek. Ben sıcağa pek alıştırmak istemediğim için kalın giydirmedim. Uzun kollu da aldım ama genelde sıfır veya kısa kol giydirdim. Yenidoğan için ilk etapta 0-3 al. Yenidoğan boyları da var onlardan alma derim. Bide ilk zamanlar zıbın baya gidiyor söyleyim. Çiş, kaka çok çıkıyor kusuyor vs. Sürekli yıkama imkanın olmazsa fazla al kendi fikrim