21 haftalık gebeyim elimde iki tane siğil çıktı ve ayagımda nasır oluştu doktor ilaç kullanamayız dedi .Ben de endişeleniyorum bu siğil denilen şey bulaşı oluyormuş doğduğunda bebegimede bulasır mı? Dogal yollardan iyileştirmeyi bilen varsa yardımcı olabilir mi ...