Hevida İlkini 20 temmuzdu ikinciyi 24 agustosta yaptırdım ilki cok ağrıdı ama ikincide birsey olmadı daha fazla agrır sanıyordum şuan 28. Haftadayım
2prenses_masal-oyku Hevida hayır tetanozun 5 yıl koruyuculuğu vardır ya ondan belki ama bende kaç kez sordum doktorum yaptır tabiki bebekte sorun olmasın zaten canlı aşı değil zararıda olmaz dedi ilkinde yaptırdım bundada yaptırcam bende 5 yıl oldu tabi
Hevida 2prenses_masal-oyku benimde yapıldı yinede yaa ama takşp eden hemsire eger 5 doza tamamlarsan ömür boyu bir daha yaptırmak zorunda kalmazsın dedi bunuda ilk defa duydum acıkcası
2prenses_masal-oyku Hevida ilk defa duydum bende ne alaka 5 doz 3 doz yeter bence ilk defa hamilelik yaşıyosan benim ikinci tek doz yapcak sadece ama ilkindede öyle bişey demediler bana 🤷🏻♀️
Maryhoney Sağlık ocağı bana 20. Haftada bekliyorum dedi ben ilk dozu yaptırıp 2. Yaptırmam. İlk çocuğuma hamileyken de aynısını yaptım