Merhaba. Hamileliğimi bağırsak problemim icin doktora gittigimde öğrendim. Hemoroidden muzdaribim ve doktor muayene ettiği zaman dışarıda bir şey olmadigini elle muayenede eline kan geldigini ve kolonoskopiyle bakilmasi gerektigini söyledi. Hamile oldugumuda öğrenince kendimi biraz geri çektim. Acaba hamileyken böyle bir operasyon geciren var mı? Cevaplarsaniz çok sevinirim