Selam kızlar son 74 günün içine girdik çok şükür. Gebeligim boyunca birçok sağlık yönünden sorunlar yaşadım hem bebeğim hem kendim . Bebeğime down sendromlu vs gibi daha birçok şey söylediler çok şükür ki şuan o sorunlar kalktı. Kendim de bi akciger enfeksiyonu geçirdim nefes alamadım artık eminim psikolojim bozuldu sanki dogumda nefes alamicam bi yerime pıhtı atacak arkamda 6 yaşında da bi kızım var o kalırsa napar diye diye ailem eşim herkesi çok fazla üzmeye başladım herseye ağlıyorum eşim çok destekçi sagolsun kötü bisey olmicak o enfeksiyonu geçiren tek sen değilsin oldu geçti gitti takılma artık gayet iyisin diyo ama ben şanlı nefes alamıyorum gibi hissediyorum. Çok korkuyorum ikinci sezeryan dan . İlk dogumumu özelde yapmıştım aslında hiçbir olumsuzluk yaşamadım ama şuan 2. Den korkuyorum dua eder misiniz bana bebeğime. ❤️❤️