Pinklove Bu tür korse doğum sonrası göbeği toparlar mı? Tayt korse almak istedim ama dikişleri rahatsız eder diye düşündüm doğum sonrası. Siz hangi korseden aldınız? Normal doğumdan bahsediyorum, sezaryenden değil.
Eslemim34 Pinklove Ben de bunu aldım doğumdan sonra kullanmak için(normal doğum) inşallah işe yarar. S beden kalıpları biraz dar. Doğumdan sonra girerim inşallah. Zayıfım zaten doğuma kadar çok alıcağımı sanmıyorum💁♀️ kullanan var mı?
Elif-d-s Pinklove ben Dr. Hegeli diye bir markanınkini aldım, lastikli ve çırtçırtlı doktorum öyle önerdi sezeryan olucam inş ertesi gün takmaya başlanmalı dedi
momqq Valla bnde normal yaptm ilk kizimda böyle çıtçıtlı vardı ve biraz sertti yumuşak değildi bni çok rahatsiz etti takamadim onun yüzünden göbeğim de kaldı 🤦🏻♀️😁 kenarlari göğüs altina gelio ya batiyodu göğsüme alti da oturnca dizlerime batiyodu ben geçirmeli yadaa direk düz olandan kafandan göbeğine geçirmeli flan alirim heralde yumuşacık olması şartıyla 😁
momqq Eslemim34 en iyisi yamuna bnce de birz pahali ama olsun işe yarayan bsy ama kalıpları gerckten dar nasıl yapcksin blmiorum 😁
ElifKarata Eslemim34 ben kullandım bunlardan umarım sizinki öyle olmaz oturunca gogus altına demirleri batıyor ve.cok rahatsız ediyor maalesef.ayni demirden alt kısmında da var oturduğumda onlarda batiyordu.
Pnrpnr_ Pinklove sanki bel kısmı daha sıkı gibi alt kısmına göre ama bilemedim yaa, doğumdan bir hafta sonra bir deneyeyim gerçekten rahatsız ederse dikişlerim düştükten sonra kullanmaya başlarım 🤗
Ececec Pinklove ben de bu korseyi kullanıyorum owli marka. Trendyolda çok pahalı dolap uygulamasından aldım. Doğum yapalı 1 hafta oldu 2 gündür günde 2 3 saat takıyorum. Biraz rahatsız ama sımsıkı tutuyor göbeği. Tavsiye ederim.
Sunshine__ Pinklove Ben bu tarz korseleri kullanışlı bulmuyorum çünkü alt tarafta bitiş yerinden sarkıyor etler bir kaç kere kullandım göbeğim gitti ama yan simitlerim kaldı hep bacaklarım daha büyük görünmeye başladı
Bebiskosuu Pinklove doktorum da bana bunu önerdi ama ben kopçalı mı alsam diyorum bilmiyorum. Bir de ben çok afedersiniz tabiri caizse normal için bi tarafımı yırttım doktorumda normal için çok uğraştı ama ne yazık ki 1 gün suni sonrası Sezeryan olmak zorunda kaldım. O yüzden iki seçeneği de düşünerek ürün alın derim bi de bi tarafa çok odaklanmak insanda müthiş bi psikolojik harabiyet yaratıyor :(
Eslemim34 ElifKarata Ya inşallah öyle sorunlar yaşamam. Gerekirse hiç oturmam yeter ki göbek kalmasın 😅
Eslemim34 Pnrpnr_ İlk 40 gün içinde kullanmak gerek. Rahim o zaman diliminde toparlandığı için daha faydası olur.