NisaSevgili Kızlar 33 haftalık hamileyim sata göre bu bi kaç gündür ishalim sizde de olmuş muydu normal mi karşılanmıştı bu durum
Hatice_123456 NisaSevgili şu ishallik durumu birazda bana bulassa 33. Haftamdayim bende çok meyve yiyorum ama tuvaletime bi çözüm bulamadım artı bide basur var 😭
Bskaysy NisaSevgili kan ilacı kullanıyorsan ondan olabilir canım. Bende aynı haftadayım kan ilacından malesef oluyor sürekli çok kötü durumdaysan hastaneye git bi serum verirler susuz kalmaman için 😊
NisaSevgili ucr13 şuan bieaz toparladım. Meyve çok yiyordum sanırım ondan oldu meyveyi epey azalttım. Elma yedim muz yedim daha iyiyim şükür
Sunshine__ Bende 33 haftalık gebeyim özellikle dün tuvaletten çıkamadım resmen çok fena ishal olmuştum bugün şükür daha iyiym ama hala ishalim devam ediyor muz elma da yedim ama az fayda etti
NisaSevgili Sunshine__ valla bende aşırı kötüydüm. Meyve çok yediğimi fark ettim onu bıraktım. Patates haşlaması falan bi şekilde halletmye çalıştım ama hangisi iyi geldi bilmiyorum 😅
NisaSevgili Sunshine__ olabilir evet şimdi doktor değiştim o doktorum da şey demişti vitamini gün aşırı alabilirsin diye