Oscarito41 Kizlar 27 haftadayim afedersiniz ama akintilarim cogaldi gibi ama kasinti yanma yok .. nette ve birkac fenomen nioli yagini onermis akinti mantar gibi seylere…hamilelikte kullanan oldumu…. Yada dogal yollarla gecirebilecegim bi yontem varmi.. doktora daha 2 hafta var
PrensinAnnesi61 Oscarito41 ben 2 ay önce alıp kullanmıştım ama bir işe yaradı mı anlayamadım çünkü sonrasında da antibiyotik fitile başlatmıştı doktor, nioli yağı mı yoksa antibiyotik mi bilmiyorum içerdeki mikroplu akıntı hep dışarı çıkmıştı yani çok akıntı oluyordu o zamanlar, yağ baya ferahlatıyor bu arada 1 damla bile yeterli oluyor yanma falan varsa
Mom_82 Oscarito41 Doktora danışmadım ama ben kullanıyorum. Çok fazla yanmam var. Doktor krem dışında birşey vermiyor. Çok araştırdım hamilelerde çoğunluğun doktoru onay vermiş. Burdan baktım bende
karanmom Oscarito41 ben aldım ondan ama benim vajina içini yaktı sanki hatta bel kısmına siktim iç çamaşır çok temas etmesin uçtu içine sanırım yandım çıktım
Oscarito41 PrensinAnnesi61 yanma falan yok sadece akinti var bazen kokulu gibi o da sicaklardanmidir bilmem.. bi kac sene oncesi de olmustum doktor fitil vermisti cok az olan akinti peynir gibi gelmeye baslamisti hepten berbat olmustu ondan cok fitil gibi seye odaklanmak istemiyorum..doktoa gidene kadar niolayi deniyim bakiyim fayda olmazsa mecbur fitile baslarim artik doktorun verecegiyle
DefneninLiya Ben de kullanıyorum cnm haftafa iki kere çamaşırına 2-3 damla damlat birkaç dk bekle uçmasını giy sonra bence faydası oluyor.kasik ağrısı falan vardı geçiyor
-Ozlem58- Ben aldım ,okuyarak aldım kullanıyorum , akıntı vs yoktu ben enfeksiyon varmış idrarda az ,onun için kendim aldım kullanıyorum sadece ben kullanınca sanki kaşınıyor gibi , acaba mantar var da iyileşiyor mu ondan mı ? Bilemedim 😅
Oscarito41 Sahdormommy daha doktora 2 hafta var gidince sorucam ama fayda gorenler cokmus trendyolda falan
Sahdormommy Oscarito41 evet fayda gören çok ama gebelikte kullanımı hakkında bazı Dr lar kullanın bazıları kullanmayın diyor bazıları yorumsuz kalıyor
Sehseh Ben idrar yolu enfeksiyonu için aldım bikac gündür kullanıyorum ama suanlik pek etkisini görmedim daha
Afrodid Ben hamile kalmadan önce de kullanıyordum. Her iç çamaşırımı değiştirdiğimde 2-3 damla damlatıyorum. Faydasını görüyorum 1 kez idrar yolu enfeksiyonu oldum ama hiçbirşey hissetmedim tahlilde çıktı. Doktorlarda öneriyorlar. Keskin kokusu var ama beni rahatsız etmiyor