Ben gittiğim özel hastanesinin radyoloji bölümünde baktırdım. Kalbini tam göremiyorum dedi başka hastaneden çocuk kalp doktoruna gittim orda bakıldı. Çok şükür bebeğim sağlıklı ama durduk yere baya maliyetli oldu. Bence iyi bi özel hastanede yaptırmak lazım. Panikten bebeğin dört boyutlu fotoğrafını bile alamadık neye benzediğini bilmiyoruz 🙄