Merveatautebay 38+ olan hamişler. Durumlar nasıl gidiyor. Doğumu tetikleyici bir şeyler yapıyor musunuz? Bunlar neler? Benim bebiş daha kanala girmemiş sizde durumlar nasıl?
1234G Merveatautebay 38+5 bir gün önce nişanım geldi açıklığım var bebek kanalda ebe kafasına bile dokundum diyor ama sancılarım çok az sancılarımı bekliyorum evde ve egzersiz yürüyüş çömel merdiven çık dedi ebe onları yapıyorum
Tugbazdmr Merveatautebay 38+3 bebek 36. Haftadan beşe kanalda ama hala ses yok hurma yiyorum bol bol yürüyorum ama tık yok
Mr29 Merveatautebay 38+1 açıkcası çok birşey yapmıyorum ama hamileliğimin başından beri çok yürüdüm ve sürekli hareket halindeydim.Benim kız doğum kanalına girmiş ama henüz diğer belirtiler yok bekliyorum 🤷🏽♀️😅
Sumydmn Merveatautebay 38+3 kanalda bile değil ya kızım 38+4 te doğmuştu. Akşamları yürüyorum ahududu çayı arada hurma yiyorum hiç dikkat etmiyorum kendime zorlayayım doğsun diye ben bekledikçe o gelmiyor.
Dml1234 Merveatautebay ahududu çayı ve adaçayı içip perine masajı yapıyorum. Ve bol bol squat ve bacak açma hareketleri😊
Sezgitas 38+4 bugün kontrolüm var kanalda mı çok merak ediyorum, arada kasılmalarım oluyor ama düzenli filan değiller. Neler diyecek bugün doktorum bakalım 🤔 ekstra çok bişey yapmıyorum, hareketliyim ama sanırım bundan sonra zorlarım biraz benimkini 😅
Merveatautebay Ben de gebeliğimin başından beri pilates yapıyorum. Şimdi 38+6 dayım hala kanalda değil bebişim. Hurma yiyorum. Pilates topu hareketleri yürüyüş merdiven egzersizi adaçayı kabuk tarçın çayı içiyorum ama tık yok.