Merhaba,
Benim de 1. Saat şeker yüklemem 184 çıkmıştı. Tanı konulmaması için bu değerin 180 altı olması gerektiğini söylediler. Bu sebeple, bana gebelik diyabeti tanısı konuldu. Şu an için takip altındayım. Diyetisyenin verdiği diyet listesini kullanıyorum. Benim de ultrasonda amniyon sıvım fazla çıktı. Doktor meyveyi azaltmam gerektiğini söyledi. Siz de çok meyve yiyor muydunuz?