Hezan1_2 geçmiş olsun stres yapma sakın, benim bekarlıktan beri diyabetim vardı gebelikle birlikte şuan iyice arttı ama güzel bir beslenme programı,diyetisyen ile şekeri kontrol altına alabilirsin..
Emin ol stres ve üzüntü şekerin birebir dostu, sakın kendini üzüp bebeğime bişey olacak deme 19.haftafayım zorlu bir süreç ama beslenme ile halledersin, bebeklerimiz Allaha emanet dua et bol bol