Biberonumuz var fakat hiç kullanmadım meme reddinden korktuğum için. Ama kullanmak istiyorum bazı durumlarda. Mesela dışarda olduğumuzda emzirmekte zorlandığım durumlar oluyor. Bu durumda biberonla versem meme reddi yaşar mıyım? Ya da gece babası en azından bir kere sütü biberonla verip o uyutsa mememi reddeder mi? Elimdeki biberon lansinoh