3 gün önce Suyum geldi ve doğum yaptım 36 haftalık ilk baş bi sorun görülmedi ama sonrada biraz solunum desteği alması gerek dediler ve küveze aldılar antibiyotik başlamışlar bende idrar yolu enfeksiyonu olduğu için ona da bulaşmış bir an önce çıkar inşallah yaşayan var mı doktorlar korkma çıkar diyor ama yine de inanın içi de kalbide rahat etmiyor küvezde olup kaç gün sonra kavuştunuz bebişlere anneler