Merhaba anneler 21+3 te detaylı usgye girdik Allahıma binlerce kez şükürler olsun bir sorun görülmedi. Ama nazal kemik uzunluğu ölçümü 5,4 çıktı doktorum sınıra yakın dedi ama bir sorun yok tek Başına değerlendiremeyiz bunu bir hastalık olarak dedi 10 bulgu daha olması lazım dedi, genetik olarak burnu küçük olacak demek ki demişti. Hatta muayeneden çıkarken şuan için normal Bi gebede ne risk varsa senin içinde o bir sorun yok dedi. Ama içim içimi yiyor günden beri araştırıyorum bazı sitelerde 21. Haftada o ölçüm normal diyor bazi sitelerde 6 ve üstü olması lazım diyor. Ama doktor bana şüphe duymadığı için genetik test vs demedi bile muayeneden çıkarken. Bende bunu düşünüp bir sorun yoktur diyorum ama işte annelik içim içimi yiyor 😞 şuan 24. Haftadayim çok şükür Rabbım aratmayan bize nasip etti kızımı ama insan bisey olacak diye çok korkuyor. Başına gelen yada çevresinden duyan oldu mu