Izm123 Kızlar ayağım kaydı yana doğru bacağım açıldı son anda toparladim. 38 haftaligim şimdi belim kasıklarım ağrıyor Karnim sertleşmiş gibi hissediyorum. Yürürken zorlaniyorum. Açılmam falan mı oldu acaba hemen doktorada gitmek istemiyorum çocuğun hareketleri çok sert geliyor şimdi kasiktaki kemiğime batıyor.😕
Drsnbyfatma Izm123 korkudan ağrıyodur canım düşmedin dimi biraz bekle bakalım doktorunu ara danış inşallah sıkıntı yoktur 🙏🏻Açılma değilde lifler gerilmiştir haliyle yükte var için rahat etmezse acile git 🙏🏻
minik-mucizem Izm123 bi duş al canım sonra bak bakım hala devam edıyor mu agrın eger devam edyorsa gıt hastneye
Selim_Alparslan Izm123 bence her ihtimale karşı gitmen gerek vaktinde çok az kalmış tehlikeye atma Allah korusun
Izm123 Drsnbyfatma düşmedim ama yer kaygandi bacagim yana doğru acildi baya o andan beri agrim basladi gecmedi daha 3 4 saat oldu
Hsynsedefcbn Allahım korusun inşallah sıkıntı bi durum yoktur hastaneye gittikten sonra haber ver merak ederiz
Izm123 Kizlar gittim nstde sancim 55 çıktı doktor alttan muayene etti kanaman durmuş dedi hareketlerinde sıkıntı gormedi bebeğin tekrar kanaman olursa bebegin hareketleri azalirsa tekrar hemen gel dedi