Dün Sabah idrara sıkışık uyandım gittim yaptm aradan 3 dk sonra yine geldi ve az bir şekilde sonra bu böyle devam etti geliyor az az başta ağrı olmadı sonradan yaparken çok acı çektim peçeteyle silerken pempemsi kan geldi korktum acile gittim doktor bebeğimin canlı olduğunu suyununda yeterli olduğunu söyledi idrar testi istedi verdim şansıma cihaz bozulmaz mi p.tesi sonuç çıkacak dedi doktor sonuc gormeden ilaç veremem dedi eve geldim . Ve halada ağrı ve kanama devam ediyor böyle bir şey başına gelen var mı çok korkuyorum