kızlar 24+4 üm şuan ayaklarım ödemli kocaman oldular ya daha erken degil miiiii ? ödem bir sorun yaratır mıı? yani bir sorun oldugunun belirtisi vs degildir insallah.. Gün icerisinde çalısıyorum ayakta degil
hep
oturarak ama uzatamiyorum ondan olabilir mi acaba dedim🤨