Pervinnnn Var var merak etme 😊
Dunde birisi boyle bi post acmisti 😊
Bebek istediginiz de tedavisi en kolay hastaliklatdan biriymis bu yuzden kafana cok takma.doktorlarda boyle soyluyor.sonucta sorun ne biliniyorsa tedavisi var merak etme 😍
Bende sökturuculerle hep adet oluyodum kendi kendime olamiyodum.bide prolaktinoma vardi oda bas belasi.
Şimdi hamileyim 😊31+5 bitiyo bu gun😉 Rabbim isterse herşey olur😉
Bana yumurta gelistirici ilac verdiler onla 2. Denememde hamile kaldim. Ustelik olacagini bile dusunmuyodum 😅
Rabbim isteyen herkese nasip etsin ins