Duygu011 Merhaba kızlar normal de 10 haftalık gebe olmam gerekirken ptesi 9 haftalık dedi perşembe 9+2 dedi çok yavaş gelişiyormuş bebeğin kesesi böyle olanlar var mı düzelir mi 😭
Pamuk Duygu011 Riskli bir durum değil ki. Geç döllenme olmuş bu gayet normal benimde 1 hafta geriden geliyor ama bir sorun yok.Bunu size doktor mu söyledi?