Edaturhsn Merhabalar dün bebegimi gormeye gittik fakat ters durduğunu söyledi doktor makat gelişmiş 32. Haftadayım sezeryan olacaksın dedi zaten öyle düşünüyordum ama doğum sırasında yada bebekte birşey olur mu acaba sağlığı yerinde dedi ama benim içim rahat etmiyor başına gelen varmı nasıl olacak bu iş
Aysee1123 Edaturhsn Makat geliş olması problem değil sezeryan için farketmez fakat daha 32. haftada makat geliş olduğu için doktorun sezeryan olucaksın demesi tuhaf geldi bana dünden meraklıymış gibi. Daha dönebilir çünkü belli olmaz 36 ya kadar falan dönebiliyorlar yani
PrensinAnnesi61 Edaturhsn Bebeğin baş geliş şekline dönmesi için yapılan egzersizler var canım onları araştırıp izleyip yapabilirsin fayda ediyormuş diye okudumm…
Mine9166 Edaturhsn 33 te benimde makat gelişiydi doktor 36 da tekrar bakalım dönebilir dedi. Yarın gidicem bakalim belki dönmüştür Benimki çapraz duruyormuş o yüzden dönebilir dedi dik olsaydı donmezdi dedi belki sizin dik şekildedir o yüzden 32de karar vermiştir doktor.
Edaturhsn Aysee1123 evet öyleymiş bana dönebilirmiş ben sonradan araştırdım doktor bana zor biraz dedi iki hafta sonra tekrar bakacak ama bilmiyorum direk öyle dedi
Edaturhsn Gamze4127 doktorunuz size ne dedi peki bana normal doğumun zor iki haftaya gel dönebilir ama az ihtimalle dedi
Gamze4127 Edaturhsn en son bişey demedi döner daha dedi ama 2 hafta sonra gideceğim dönmüş mü bakalım hemde doğumu konuşacağız normal mi sezeryan mı tarih vs
Edaturhsn Gamze4127 himm beni de iki hafta sonra çağırdı ama dönmez dedi sezeryan olursun dedi zaten sezeryan istiyorum da sağlık açısından birşey olmasın insalllah sağ sağlim alalım kucağımıza
bebeis Benimde aynı şekilde önce yan geliş daha sonra makat geliş olmuştu ve 27.haftadan itibaren makat gelişti ebe dahi dönme ihtimali pek yok denişti fakat 38.hafta kontrolümde döndüğünü öğrendik
Edaturhsn bebeis evet son anda bile dönen olabiliyormuş bakalım iki hafta içinde bende öğreneceğim suan keyfi böyle yerinde küçük kızın canı sağ olsun
Sacteli Olumlu düşün, makat gelişliydim 32. Haftada düzeldi. Bebek zaten çok hareketli bu haftalarda o kendi yolunu bulur. Daha erken, kendine ve bebeğine stres yapma lütfen.
Edaturhsn Sacteli insallah canım stres yapmak istemiyorum eşim sagolsun hep destek oluyor kızım zaten gece gündüz hareketli bakalım ne olacak hayırlısı
babyymz Merhaba. Benim de 32den sonra hep makat gelişti. Doktorum duzelebilir demişti yuruyus vs yapmama rağmen son ana kadar düzelmedi. Suyum geldi 38.haftada hâlâ tersti bebiş. O yüzden acil sezeryana alındım çok şükür sağlıklı doğdu yani demek istediğim bebeğin sagligiyla ilgisi yok bu durumun bildiğim kadarıyla o yüzden içinizi ferah tutun
Edaturhsn Mine9166 evet bizimkisi dikmiş ayakları assadaymis kesin dönmez artık bide komple arkası dönük yüzü içeri dogru dedi hayırlısı olsun
Mine9166 Edaturhsn benimde arkası dönüktü yüzünü göremedik benimde hiç dönecekmiş gibi gelmiyor ama hayırlısı artık.
Doruk_annesi Edaturhsn Ya şu doktorlar da kafayı yemiş haftan çok erken yavrum normal makat geliş olması zaten bu hafta da baş aşağı dönmüş olması daha tehlikeli benim doktorum 37 hafta da makat geliş dedi 38. Haftada baş geliş olarak döndü zaten 36 hafta dan sonra baş geliş dönüyor bebekler ha senin isteğe bağlı sezaryan olabilir ona birşey diyemem ama şuan sezeryan demesi için çok erken